گارانتی و خدمات

کلیه روتربردهای شرکت توسعه مسیریابی شبکه آریا از تاریخ فروش دارای یک سال گارانتی تعمیرات ودرصورت عدم تعمیر توسط متخصصین این شرکت شامل گارانتی تعویض می باشد.لطفاجهت برخورداری از گارانتی محصولات به نکات ذیل توجه فرمایید:

1-جهت استفاده از خدمات گارانتی ثبت سفارش خرید از طریق سایت   www.nrd.ir  الزامی می باشد.پس از سفارش شما در سایت سریال روتر ارسالی و اطلاعات پرداخت شما در سایت ثبت می شود.

2-ارائه شماره صورت حساب فروش و سریال کالا  هنگام ارایه دستگاه معیوب الزامی می باشد.

3-خدمات گارانتی فقط شامل روتربرد هایی  می شود که سفارش آن در سایت ثبت شده باشد.

4-از بازکردن و خدشه دارکردن پک قطعات (پلمپ)جدداً خودداری فرمایید.

5-روتربردی که برچسب هولوگرام آن مخدوش شده باشد  و یا بر روی آن برچسب دیگری چسبیده شده باشد از درجه اعتبار ساقط می باشد وشامل گارانتی نمی شود.

6-عیوب فنی و ظاهری که در اثرضربه، آب ،آتش ،نوسانات برق ،موادشیمیایی ،خرابی فیزیکی ،سوختگی ،استفاده ناصحیح و یا تعمیر افراد غیرمجاز به وجود امده باشد شامل گارانتی نمی باشد.

7- گارانتی فقط شامل روتربردها می باشد و شامل سایر وسایل و قطعات جانبی یا لوازم مصرفی نمی گردد ،کارت وایرلس،پی اویی،آداپتور،انواع آنتن،کلیه کابل ها،پورت شبکه (اترنت)شامل گارانتی نمی باشد.

8-در پاره ای موارد خاص به دلیل خارجی بودن قطعات و زمان بر بودن واردات محصول ممکن است برای استفاده از خدمات گارانتی از یک الی دو ماه زمان لازم باشد.

9-اشکالات نرم افزاری که توسط کاربر ایجاد می شود شامل گارانتی نمی باشد.

10-پس از پایان دوره گارانتی ،  تعمیرات روتربردهای فروخته شده توسط این شرکت با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن توسط متخصصین این شرکت انجام می پذیرد.

11-تشخیص تعویض و یا تعمیر تجهیزات شامل گارانتی به عهده کارشناسان شرکت می باشد 

12-شرکت ملزم به ارایه تجهیزات جایگزین موقت  برای دوره تعمیر یا تعویض دستگاه معیوب نمی باشد 

 

مشتریان گرامی لطفاً در زمان ارسال روتربردهای خود با انجام امور ذیل ما را در جهت تسریع در خدمات یاری نمایید:

1-قبل از ارسال روتر به شرکت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

2-مشکل سخت افزاری روتر، شماره سفارش آن لاین در سایت www.nrd.ir در زمان خرید روتر،نام نماینده مشتری به همراه شماره تماس جهت پیگیری به صورت کتبی به شرکت اعلام وبه همراه روتر به شرکت ارسال شود.

3-چنانچه روتر دارای user name & pass می باشد به شرکت اطلاع داده شود.

 

شماره تماس واحد گارانتی و خدمات پس از فروش:

پست الکترونیک:  sec@nrd.ir

تلفن :  3222 6608(21)98 +

 داخلی :305